dnes je 2.5.2025

Neprístupný dokument, nutné prihlásenie
Input:

Zákaznícka podpora - Prečo je dôležitá?

30.11.1999, Zdroj: Verlag Dashöfer

1.354 Zákaznícka podpora – Prečo je dôležitá?

22.1.2025

Zákaznícka podpora nie je len ďalšou súčasťou podnikania. Je to základný pilier, ktorý rozhoduje o tom, či si zákazníci vašu značku zamilujú, alebo sa rozhodnú prejsť ku konkurencii. Môže byť faktorom, ktorý odlišuje váš eshop od desiatok podobných. Štatistiky hovoria jasne: až 89 % zákazníkov prejde ku konkurencii, ak majú zlú skúsenosť so zákazníckou podporou.

Prístup ZADARMO k tomuto dokumentu majú len registrovaní užívatelia portálu SZČO portal.
Registrovať

Pravidelné spravodajstvo

alebo prihlásiť.

Zatriedenie dokumentu
Zatriedenie dokumentu
Vzťahuje sa k typu informácie:
Vzťahuje sa k aktuálnosti: