dnes je 6.12.2022

Neprístupný dokument, nutné prihlásenie
Input:

Účtovanie výdavkov na reklamu a reklamné predmety

22.10.2019, , Zdroj: Verlag Dashöfer

1.62 Účtovanie výdavkov na reklamu a reklamné predmety

Ing. Ján Mintál

Z pohľadu daňového musia byť pre účely uznania nákladov na reklamu do daňových výdavkov splnené predovšetkým základné podmienky daňového výdavku zadefinované v § 2 písm. i) zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v z.n.p. (ďalej iba „zákon o dani z príjmov”). Osobitné podmienky pre uplatnenie výdavkov (nákladov)

Prístup ZADARMO k tomuto dokumentu majú len registrovaní užívatelia portálu SZČO profi.
Zatriedenie dokumentu
Zatriedenie dokumentu
Vzťahuje sa k typu informácie:
Vzťahuje sa k aktuálnosti:
Vzťahuje sa k obdobiu platnosti:

Nedostupné pre váš modul.