dnes je 22.10.2021

Neprístupný dokument, nutné prihlásenie
Input:

Pravidlá verbálnej komunikácie pri predaji

4.2.2015, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Základným cieľom je získať od zákazníka rozhodujúcu odpoveď: ÁNO, kúpim to !

1. Parafrázujte, aktívne počúvajte

Klientovi dávajte najavo, že je pre Vás dôležitý a že máte pochopenie je jeho názory a postoje

2.  Klaďte otázky, ktoré sa týkajú záujmov a očakávaní klienta

Klient má mať pocit, že Vás zaujímajú jeho záujmy a to čo potrebuje. Nedávajte najavo Váš záujem na predaji.

3.  Používajte podobný typ

Prístup ZADARMO k tomuto dokumentu majú len registrovaní užívatelia portálu SZČO profi.
Zatriedenie dokumentu
Zatriedenie dokumentu
Vzťahuje sa k téme:
Vzťahuje sa k typu informácie:
www.szz.sk
www.zps.sk
www.keepi.sk
www.sfa.sk
www.szk.sk